dinsdag 1 maart 2011

D66 Fietsmarathon in Groningen

D66 fietst in de dagen voor de verkiezingen op 2 maart non-stop door alle provincies. In 66 uur wordt dit de langste fietstocht die Nederland ooit gekend heeft. Met deze marathon wil D66 het belang van duurzaamheid en mobiliteit benadrukken. En aangeven dat het anders kan en moet.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Vanochtend was de fietstocht in Groningen. Op het Broerplein werd koffie uitgedeeld en met aanwezigen ingegaan op het belang van duurzame mobiliteit en goed openbaar vervoer.

Voor het Academiegebouw van de Rijksuniversiteit Groningen werd uiteraard ook weer driftig gesproken over het onderwijs. D66 wil als enige partij nog steeds 2,5 miljard extra investeren in het onderwijs, zodat we mee kunnen blijven draaien in de top van de kenniseconomieën in de wereld. Met uw stem op 2 maart, zullen wij er dan ook alles aan doen om de huidige bezuinigingsplannen van het kabinet bij te sturen.