donderdag 23 maart 2017

Antje Diertens beëdigd als Tweede Kamerlid

Na de fantastische verkiezingsuitslag van 15 maart is vandaag (23 maart) onze Groningse Antje Diertens in Den Haag beëdigd als Tweede Kamerlid. Als Noorderling en met een hart voor sport gaat ze zich inzetten voor regionale betrokkenheid en verbinding.

In de stad Groningen werd D66 tijdens de afgelopen verkiezingen de grootste. Maar liefst 20% van de Stadjers stemden op 15 maart op D66. Regiovoorzitter Antje Diertens mag dankzij de negentien behaalde Tweede Kamer-zetels haar opwachting maken als Kamerlid. We zijn erg trots op onze vertrekkend regiovoorzitter Antje. Na een mooie en intensieve campagne heeft ze ruim 24.000 voorkeurstemmen gekregen. We willen haar hiermee van harte feliciteren.

Komende zaterdag (25 maart) nemen we tijdens de Algemene Regiovergadering afscheid van de bestuursleden Jakob Zwinderman en Antje Diertens. Na afloop van de vergadering is er gelegenheid voor een borrel en is er ruimschoots aandacht om onze vertrekkende bestuursleden de hand te schudden. Alle leden van D66 regio Groningen zijn hiervoor van harte uitgenodigd.