vrijdag 29 september 2017

Oproep: kandidaten voor het regiobestuur

Met het vertrek van Ingeborg Oosterhof, Stef Driessen en Yannick van den Berg zijn er drie vacatures in het bestuur. Wij zoeken:

– Een proactieve secretaris. Je bent de smeerolie van het bestuur, je bepaalt samen met de voorzitter de agenda. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, en bent eerste aanspreekpunt voor leden, afdelingen en het Landelijk Bestuur en bureau.

– Een coördinator campagne en communicatie. Er staat het nodige op stapel, de komende tijd. Als regelaar kun je je hart ophalen, en de afdelingen helpen bij de klussen het komende jaar. Verder houd je de website van de regio bij, in overleg met de fractie. Hou je van aanpakken, heb je ideeën om D66 in het zonnetje te zetten, wil je de afdelingen ondersteunen bij de campagne-activiteiten komend jaar, en uiteraard onze eigen regio het jaar daarna tijdens de Statenverkiezingen, dan is dit een geweldige en uitdagende functie.

– Een algemeen bestuurslid

De taken in het bestuur worden in onderling overleg verder verdeeld.

Mensen die zich graag voor het regiobestuur willen inzetten, of die suggesties hebben voor kandidaat-regiobestuursleden, worden van harte uitgenodigd contact op te nemen met het regiobestuur.