maandag 4 oktober 2021

Ga in gesprek met Provinciale Staten tijdens ‘Praten met de Staten’!

Wilt u met ons van gedachten wisselen over een kwestie die speelt in uw omgeving? Heeft u vragen over één van de onderwerpen die binnenkort op de agenda van Provinciale Staten staat? Of wilt u kennismaken met onze Statenleden? U bent van harte welkom bij ‘Praten met de Staten’!

Als D66 zijn wij altijd benieuwd naar uw mening over de thema’s waar wij ons in Provinciale Staten voor inzetten. Onze Statenleden horen daarom graag wat uw visie is op de toekomst van Groningen. U bent van harte welkom in het atrium van het provinciehuis (Martinikerkhof 12, 9712 JG Groningen) om met de Statenleden van D66 en de andere fracties in gesprek te gaan.

De eerstvolgende ‘Praten met de Staten’ vindt plaats op woensdag 17 november van 16:00 tot 17:00 uur.

Meer informatie en aanmelden? Klik op deze link. Hopelijk spreken we u snel!

Verbindend & democratisch bestuur

Wij willen dat de provincie zo vroegtijdig mogelijk met inwoners in gesprek gaat over beleid, plannen en keuzes. Wij staan voor een provincie die helder geformuleerde ambities omzet in concreet, controleerbaar beleid. De provincie als verbinding tussen gemeenten en met Den Haag en Europa. Ook zien wij graag dat de provincie nog nadrukkelijker de verbinding zoekt met gemeenten, wijken, buurtschappen, dorpen, ondernemers en maatschappelijk middenveld. Meer lezen over onze opvattingen over openbaar bestuur? Klik dan hieronder!